تخفیف ویژه 50% ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ووکامرس

جستجو
جستجو
آنچه در این مقاله می‌خوانید ...

ثبت اپلیکیشن در مارکت

فهرست مطالب

ثبت اپلیکیشن در مارکت: راهنمای گام به گام برای انتشار برنامه خود

امروزه، با گسترش روزافزون استفاده از تلفن‌های هوشمند، ساخت اپلیکیشن‌های موبایل به راهی محبوب برای ارائه خدمات، سرگرمی و آموزش به مخاطبان تبدیل شده است. پس از صرف زمان و تلاش برای توسعه اپلیکیشن خود، نوبت به انتشار آن در مارکت‌های معتبر مانند کافه بازار و گوگل پلی می‌رسد. این فرآیند می‌تواند چالش‌برانگیز به نظر برسد، اما با کمی آگاهی و برنامه‌ریزی، می‌توانید به آسانی اپلیکیشن خود را به دست کاربران برسانید.

در این مقاله، به طور گام به گام مراحل ثبت اپلیکیشن در مارکت را شرح می‌دهیم:

1. انتخاب مارکت مناسب:

  • کافه بازار: بزرگترین مارکت اندرویدی در ایران است و تمرکز آن بر روی مخاطبان فارسی‌زبان می‌باشد.
  • گوگل پلی: مارکت جهانی اندرویدی است که به شما امکان می‌دهد در معرض مخاطبان گسترده‌تری قرار بگیرید.
  • اپ استور: مارکت انحصاری اپل برای سیستم عامل iOS است.

انتخاب مارکت مناسب به نوع اپلیکیشن، مخاطبان هدف و استراتژی بازاریابی شما بستگی دارد.

2. ایجاد حساب توسعه‌دهنده:

  • کافه بازار: برای ثبت نام در کافه بازار، به وب سایت https://developers.cafebazaar.ir/ مراجعه کنید و مراحل ثبت نام را دنبال کنید.
  • گوگل پلی: برای ثبت نام در گوگل پلی، به وب سایت https://play.google.com/console/signup مراجعه کنید و مراحل ثبت نام را دنبال کنید.
  • اپ استور: برای ثبت نام در اپ استور، به وب سایت https://developer.apple.com/ مراجعه کنید و مراحل ثبت نام را دنبال کنید.

در هنگام ثبت نام، باید اطلاعاتی مانند نام، آدرس، اطلاعات تماس و مدارک هویتی خود را ارائه دهید.

3. آماده‌سازی اپلیکیشن برای انتشار:

  • کافه بازار: برای انتشار اپلیکیشن در کافه بازار، باید فایل APK و اطلاعات مربوط به برنامه مانند عنوان، توضیحات، دسته‌بندی، تصاویر و آیکون را آماده کنید.
  • گوگل پلی: برای انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی، باید فایل APK و اطلاعات مربوط به برنامه مانند عنوان، توضیحات، دسته‌بندی، تصاویر و آیکون را آماده کنید. همچنین باید فرم‌های مربوط به محتوا، حریم خصوصی و شرایط خدمات را تکمیل کنید.
  • اپ استور: برای انتشار اپلیکیشن در اپ استور، باید فایل IPA و اطلاعات مربوط به برنامه مانند عنوان، توضیحات، دسته‌بندی، تصاویر و آیکون را آماده کنید. همچنین باید فرم‌های مربوط به محتوا، حریم خصوصی و شرایط خدمات را تکمیل کنید.

4. پرداخت هزینه‌ها:

  • کافه بازار: برای انتشار اپلیکیشن در کافه بازار، باید هزینه سالانه‌ای را پرداخت کنید.
  • گوگل پلی: برای انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی، باید هزینه یک باره را پرداخت کنید.
  • اپ استور: برای انتشار اپلیکیشن در اپ استور، باید هزینه سالانه‌ای را پرداخت کنید.

5. ارسال اپلیکیشن برای بررسی:

  • کافه بازار: پس از آماده‌سازی اپلیکیشن و پرداخت هزینه، می‌توانید آن را برای بررسی به کافه بازار ارسال کنید. کارشناسان کافه بازار اپلیکیشن شما را از نظر فنی و محتوایی بررسی می‌کنند.
  • گوگل پلی: پس از آماده‌سازی اپلیکیشن و پرداخت هزینه، می‌توانید آن را برای بررسی به گوگل پلی ارسال کنید. کارشناسان گوگل پلی اپلیکیشن شما را از نظر فنی، محتوایی و امنیتی بررسی می‌کنند.
  • اپ استور: پس از آماده‌سازی اپلیکیشن و پرداخت هزینه، می‌توانید آن را برای بررسی به اپ استور ارسال کنید. کارشناسان اپ استور اپلیکیشن شما را از نظر فنی، محتوایی، امنیتی و مطابقت با دستورالعمل‌های اپ استور بررسی می‌کنند.

6. انتشار اپلیکیشن:

  • کافه بازار: پس از تایید اپلیکیشن توسط کارشناسان کافه بازار، می‌توانید آن را در مارکت منتشر کنید.
  • گوگل پلی: پس از تایید اپلیکیشن توسط کارشناسان گوگل پلی، می‌توانید آن را در مارکت منتشر کنید.
  • اپ استور: پس از تایید اپلیکیشن توسط کارشناسان اپ استور، می‌توانید آن را در مارکت منتشر کنید.

ادامه مقاله ثبت اپلیکیشن در مارکت: راهنمای گام به گام برای انتشار برنامه خود

نکات مهم:

  • قبل از ارسال اپلیکیشن برای بررسی، حتما دستورالعمل‌های مربوط به هر مارکت را به دقت مطالعه کنید و از انطباق کامل اپلیکیشن خود با این دستورالعمل‌ها اطمینان حاصل کنید.
  • در انتخاب نام، توضیحات، دسته‌بندی، تصاویر و آیکون اپلیکیشن دقت کنید. این موارد نقش مهمی در جذب مخاطبان و افزایش تعداد دانلود اپلیکیشن شما دارند.
  • به نظرات و بازخوردهای کاربران پس از انتشار اپلیکیشن توجه کنید و در صورت نیاز، نسبت به رفع اشکالات و بهبود عملکرد برنامه اقدام کنید.
  • برای ارتقای اپلیکیشن خود و جذب کاربران بیشتر، می‌توانید از روش‌های مختلف بازاریابی مانند تبلیغات، محتوا و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

ثبت اپلیکیشن در مارکت می‌تواند به شما کمک کند تا برنامه خود را به دست مخاطبان گسترده‌تری برسانید، کسب و کار خود را رونق ببخشید و از ایده‌های خود کسب درآمد کنید.

با کمی تلاش و برنامه‌ریزی، می‌توانید اپلیکیشن خود را با موفقیت در مارکت منتشر کنید و به اهداف خود برسید.

موفق باشید.

در اینجا چند منبع مفید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت اپلیکیشن در مارکت آورده شده است:

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

تست و نصب اپلیکیشن های اندروید ( android )

امکان تست و نصب برای گوشی های موبایل اندرویدی یا تبلیت ها به راحتی ممکن است، کافیه فایل apk را دانلود کنید و نصب کرده و تست داشته باشید.

فایل aab اپلیکیشن اندروید

این نوع فرمت و فایل aab برای ثبت در مارکت گوگل پلی و برخی مارکت های اندروید بوده که کافه بازار نیز از این فایل پشتیبانی میکند. این فایل قابل نصب روی گوشی های اندرویدی به صورت مستقیم و مانند apk نیست.

آیا امکان دانلود مستقیم اپلیکیشن اندروید هست؟

بله، شما میتوانید فایل apk اپلیکیشن اندروید را در هاست خود آپلود کرده و لینک مستقیم فایل را جهت دانلود کاربران ارائه دهید.

حتی امکان آپلود فایل apk اپلیکیشن اندروید در کانال یا گروه تلگرام، روبیکا و ایتا و بله و واتساپ فراهم هست، البته در برخی نرم افزارها مثل واتساپ به جهت موارد امنیتی خود واتساپ ممکن هست که در زمان ثبت یک اخطار نمایش داده شود.

ثبت اپلیکیشن اندروید در کافه بازار

برای ثبت اپلیکیشن فروشگاهی یا هر اپلیکیشن دیگری که فرایند پرداخت داشته باشد، نیاز به دریافت مجوز اینماد از وزارت صنعت و معدن و تجارت میباشد.

همچنین اپلیکیشن جهت تایید، توسط کارشناس فنی بررسی میشود که تمام فرایند سفارش توسط چندین نوع گوشی با نسخه های جدید و عام بررسی میشود.

در این مقاله چندین راه کار جهت پاسخ به سوالات کارشناس کافه بازار یا مایکت رو پاسخ داده ایم.

موارد اصلی : ثبت نام راحت توسط شماره موبایل یا ایمیل میباشد که باید قبل از ارسال جهت ثبت خود شما کاملرتست کنید و پس از اطمینان اقدام به ثبت کنید.

اول اینکه پترن های ارسال پیامک و شارژ پنل پیامکی رو بررسی کنید که یه موقع بابت این موارد امکان ارسال پیامک غیرفعال نباشد.

سپس فرایند ساخت نام کاربری رو با وبسایت یکی کنید، برای این کار نیاز به نصب افزونه های جانبی هست یا اگر خود قالب فرایند ثبت نام با شماره موبایل رو داره میتونید افزونه اپلیکیشن بخش ثبت نام پیشرفته رو با اون یکی کنید.

تنظیمات تم صفحه لاگین رو مرتب و بررسی کنید، بنر کم حجم برای زمینه و هدر صفحه ورود بزارین و رنگ و عنوان فیلدها رو فارسی و مرتب کنید.

فیلدهای اجباری کمتری داشته باشید و به هیچ عنوان در فرم ثبت نام اطلاعات ثبت سفارش رو دریافت نکنید که باعث هدر رفتن وقت کاربر و خسته شدن شود.

مثلا نیازی نیست فیلد کدپستی و آدرس و ایمیل و … در ثبت نام دریافت شود، فقط نام و نام خانوادگی ( حتما 2 تا فیلد مجزا باشد ) در صورت یکی کردن فیلد نام و نام خانوادگی از فیلد نام نمایشی استفاده کنید ( که بازم پیشنهاد نمیشه ) و سپس فیلد شماره موبایل ( فیلد نام کاربری user_login ) رو تغییر نام داده به شماره موبایل و نوع رو روی عدد بزارین که زمان وارد کردن توسط کاربر کیبورد عدد بیاد بالا و در نهایت فیلد رمز عبور ثابت که توی تنظیمات فیلد روی نوع رمز باشه که موقع تکمیل توسط کاربر رمز قابل مشاهده نباشه و ستاره باشه و فیلد ایمیل رو میتونید اختیاری کنید.

توجه : امکان حذف فیلدهای اصلی وجود نداره، اما امکان ویرایش یا غیرفعال کردن داره.

فیلدهای ثبت سفارش رو میتونید مثل ثبت نام ویرایش کنید و همچنین میتونید برای تکمیل شدن خودکار فیلد با دیتای قبلی کاربر ارتباط بدین.

حتما درگاه یا روش پرداخت و حمل و نقل فعال داشته باشید که امکان تکمیل سفارش باشه.

روش حمل و نقل درب منزل یا در محل و روش پرداخت کارت به کارت هم میتونه جوابگوی بررسی مارکت باشه هر چند وقتی اینماد دارین درگاه زرین پال یا … فعال کنید ( روی سایت فعال بشه روی اپ هم میشه )

افزونه های جانبی پرداخت و حمل و نقل قطعا روی اپ ساپورت نمیشه چون اپ کاملا نیتیو هست و وب ویو نیست که سایت رو لود کنه و باید از قبل برای اون افزونه ها کدنویسی اختصاصی شده باشه که در اپلیکیشن های عمومی قطعا چنین امکانی نیست و باید اختصاصی توسعه بدین

سرعت لود اپلیکیشن رو افزایش بدین، از افزونه کش لایت اسپید و هاست های پرسرعت استفاده کنید.

نکته : وقتی شما اپلیکیشن به سایت اضافه میکنید فقط یک افزونه نصب نکردین، و باید 2 برابر منابع قبلی برای هاست منابع بیشتری در نظر بگیرید چون دیتاها در 2 بخش لود میشه و چون اپلیکیشن شما کاملا نیتیو هست، برخی صفحات از قبل داخل فایل اپ کد نویسی شده که سریع تر لود میشه ولی برخی اطلاعات مثل تصاویر و متن ها و فیلترهایی ( جدیدترین ها، پروفروش ها، دسته بندی ها و … ) اطلاعات رو از دیتابیس میگیره و باید سرعت ارتباط اپ با دیتابیس و افزونه اپ و api مناسب باشه و نباید حجم دیتابیس خیلی بالا بره و اگه بهینه سازی کنید قطعا سرعت لود بهتری دارین.

نکته : شما میتونید 1 میلیون محصول و دسته بندی داشته باشید و سرعت لودتون خیلی عالی باشه و میتونید 1 محصول داشته باشید و اپ 1 دقیقه طول بکشه، چون عملا سرعت دریافت اطلاعات به خود اپ و افزونه اپ مربوط نیست، به سرعت هاست و سرور و بهینه بودن مربوط میشه.

اگر مواردی که کارشناس فنی اپ پاش به شما میگه رعایت کنید، بهترین کیفیت و کارایی رو دریافت میکنید.

از هاست های ارزون قیمت که برای طراحی سایت فقط مناسب هستن استفاده نکنید.

از پنل های پیامکی رایگان که امکان ارسال با خطوط خدماتی و پترن رو ندارن استفاده نکنید.

از قالب ها و افزونه های سنگین و نال شده استفاده نکنید که سرعت سایت رو بیارین پایین

اپ شما میتونه فقط با یک قالب هلو المنتور و افزونه ووکامرس و افزونه اپلیکیشن به صورت کامل کار کنه

تست و نصب اپلیکیشن های آی او اس اپل ( ios )

ساختار گوشی های اپل مثل اندروید نیست که بتونید نرم افزار رو مستقیم نصب کنید، باید حتما روی اپ استور ثبت کنید بعد از داخل اپ استور نصب کنید.

چطور اپلیکیشن ios ام رو روی مارکت ثبت کنم؟

برای ثبت اپلیکیشن های ios روی مارکت ها فایل ipa نیاز هست که از سمت اپ پاش در صورت داشتن نسخه ios تقدیم شما خواهد شد.

نسبت به تحریم شرکت اپل برای ایرانی ها، امکان ثبت اپ روی اپ استور نیست ( این ربطی به کدنویسی اپ نداره به تحریم مربوط هست که اپ های بزرگی مثل اسنپ و دیجی کالا و … هم نتومستن روی اپ استور تایید بشن )

راه جایگزین اینه که از اپ استورهای ایرانی استفاده کنید، مثل سیب اپ، سیبچه، آی اپس، اناردونی …

این مارکت ها اشتراک دوره ای ماهانه دارند که هزینه داره و کاربران باید اشتراک تهیه کنند تا مثل کافه بازار بتونن اپلیکیشن رو نصب کنن.

آیا خدمات ثبت اپلیکیشن توسط اپ پاش هزینه داره؟

ثبت اپلیکیشن یه خدمات جدا از ساخت و طراحی اپلیکیشن محسوب میشه و بر اساس تعداد اپ هاتون یا مارکت هایی که میخواین اپلیکیشن رو ثبت کنید تعرفه هاش متفاوت میشه.

چه مدارک یا مواردی برای ثبت نام نیازه؟

نحوه ثبت اینجوریه که باید یه شخصی که به امور ثبت مسلط هست، زمان بزاره، ثبت نام ها رو واستون انجام بده ( کلی مشخصات و توضیحات و مدارک نیازه که در اختیار شخص قرار بدین ) و چند عدد بنر طراحی کنه ( برای اسکرین شات ها، آیکون اپ و حتی تیزر هم میشه قرار بدین تا صفحه اپلیکیشن تون توی مارکت جذاب بشه )، تمام مراحل رو تا تکمیل ثبت انجام میده و بعد اقدام به ثبت اپلیکیشن میکنه و بعط از ثبت ، مارکت ثبت نام شما و مدارکتون بررسی میکنه و پس از اون اپلیکیشن رو بررسی و تست میکنه و حداقل به روال معمول چندین مرتبه اپلیکیشن تایید نمیشه و دلایل عدم تایید رو میگه که باید توضیحات بدین و در نهایت بعد از ارائه توضیحات اپلیکیشن تایید میشه و روی مارکت قابل دسترسی هست.

توجه کنید که نوع عضویت متفاوت هست.

برای عضویت حقیقی به نام یک شخص اسکن کارت ملی و مشخصات هویتی و آدرس تلفن و … میخواد.

برای عضویت حقیقی مدارک ثبت شرکت و … میخواد که کارشناس ثبت تمام موارد مورد نیاز رو واستون میفرسته و شما باید موارد لازم رو کامل ارائه کنید.

مدارک لازم برای ثبت اپلیکیشن در مارکت

برای برخی از اپلیکیشن ها، مثل اپلیکیشن های فروشگاهی مجوز اینماد فعال، مجوز ساماندهی ( اختیاری )، درگاه بانکی ( اجباری، برای تست فرایند پرداخت آنلاین ) میخواد و توضیحات در مورد دسترسی هایی مثل دوربین و gps توضیحات نیازه که ارائه بدین.

دسترسی ها یا مجوزهای اپلیکیشن

توضیحات برخی دسترسی های اپلیکیشن های فروشگاهی اپ پاش :

دسترسی دوربین

این دسترسی برای ماژول اسکنر بارکد خوان که توسط دوربین فعال و انجام میشه نیاز هست.

فعال سازی اکشن بارکدخوان در اپلیکیشن

اکشن بارکدخوان را از طریق افزونه اپلیکیشن ، تنظیمات پوسته، منوها، در منو سمت راست به عنوان اسکنر بارکد خوان اضافه کنید.

دسترسی مکان دقیق یا gps

این دسترسی برای ماژول مکان یابی آدرس دقیق کاربر روی نقشه که صفحه تسویه حساب فیلد نقشه نیاز هست.

فعال سازی فیلد نقشه در اپلیکیشن

از طریق افزونه اپلیکیشن، ثبت سفارش پیشرفته را انتخاب کنیط و یک فیلد جدید ایجاد کنید و نوع باید فیلد نقشه را در فیلدهای پرداخت اضافه کنید،عنوان فیلد را ( آدرس دقیق روی نقشه ) قرار داده و نوع هم map بوده و به صورت اختیاری فعال کنید.

این 2 تا توضیحات را برای مارکت ها در صورت نیاز ارسال کنید و نیازی به نسخه جدید هم نیست.

 

برگه حریم خصوصی در فرم لاگین موقع عضویت یا ورود

ابتدا یک برگه در وبسایت به نام حریم خصوصی اضافه کنید و حتما پیوند یکتا به صورت متن انگلیسی باشه و توی این برگه متن حریم خصوصی درج کنید، از سایت هایی مثل دیجی کالا یا سایت های مشابه کسب و کار خودتون متنش رو بردارید و به نام سایت اصلاح کنید.
سپس لینک اون صفحه باید از سمت تنظیمات اصلی افزونه اپلیکیشن و گزینه فعال کردن قوانین در ثبت نام باید اضافه کنید، یعنی برچسب بشه متن حریم خصوصی و لینک برگه ساخته شده هم در فیلد لینک درج شود و تیکت فعال سازی هم زده شده و ذخیره تنظیمات از انتهای صفحه انجام شود.
اکنون باید نحوه ثبت نام اپلیکیشن به صورت رمز ثابت بوده، یعنی از افزونه اپلیکیشن گزینه ثبت نام پیشرفته و سپس تب پیامک مراجعه کنید و تیکت یکبار مصرف را برداشته تا صفحه لاگین فعال شود.
اکنون در منو سمت راست اکشن فرم ثبت نام را با عنوان عضویت در اپلیکیشن اضافه کنید و در ابتدا لیست قرار دهید.

برگه حریم خصوصی ثبت اپلیکیشن

متن پیشفرض برگه حریم خصوصی ( این متن را بدون تغییرات در برگه مربوطه اضافه کنید )

ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های مجموعه ما قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر می‌شود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد،بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
دسترسی های مورد نیاز در اپلیکیشن شامل، دسترسی دوربین که برای اسکنر بارکدخوان در منو سمت راست میباشد که برای اسکن و شناسایی بارکد هر محصول که در صفحه محصول قابل مشاهده هست در نظر گرفته شده است و اگر بارکد بر روی کاتالوگ یا بنر و حتی شبکه های اجتماعی درج شود، برای پیدا کردن سریع و راحت محصول کافیه با اسکنر اپلیکیشن بارکد اسکن شود تا به صورت نیتیو و سریعا محصول برای شما در اپلیکیشن نمایش داده شود.
دسترسی gps یا لوکیشن برای ثبت آدرس دقیق کاربر در زمان ثبت سفارش بر روی نقشه میباشد که فقط در حین کار با نقشه اپلیکیشن و صفحه ثبت سفارش مکان یابی خودکار انجام میشود.
دسترسی ها یا مجوزها عملا برای بهبود کارکرد اپلیکیشن و ارتباط بهتر از تجربه کاربری مناسب میباشد.
دسترسی به شماره گیر و پیامک ها برای ثبت نام قابل استفاده میباشد که حتی در فرایند عضویت با شماره موبایل و رمز ثابت یا رمز یکبار مصرف کدتایید به صورت خودکار با قابلیت otp در اختیار کاربر قرار میگیرد.
اپلیکیشن به صورت 100% نیتیو و کدنویسی شده در 2 نسخه اندروید و آی او اس طراحی شده و از طریق مارکت های معتبر بر روی وبسایت قابل دسترسی خواهد بود.
چنانچه مشکلاتی در نحوه کارکرد اپلیکیشن مشاهده کردین از طریق صفحه انتقادات و پیشنهادات و یا ثبت گزارش و شکایت میتوانید با ما در ارتباط باشید.
مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و ما تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.
همچنین ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب اپلیکیشن و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای اپلیکیشن ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه را در پروفایل خود لغو کنند.
ما ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت و اپلیکیشن ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، ما می‌توانیم از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.
حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. مجموعه ما هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.
مجموعه ما همانند سایر وب سایت‌ها و اپلیکیشن ها از جمع آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری می‌کند.
در صورتی که تمایلی به دریافت ایمیل‌ها و خبرنامه ها ندارید٬ می توانید بر روی کلمه لغو عضویت در انتهای صفحه ایمیل کلیک کنید.
همچنین برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه‌ی خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.
در صورت وجود هرگونه سوال٬ لطفا از طریق تماس ما با در ارتباط باشید.

پس متوجه زحماتی که ثبت اپلیکیشن در مارکت داره شدین و خدمات ثبت در بیشتر شرکت های هزینه های بالایی داره و یا اگه رایگان هم انجام میشه پشتیبانی نداره یا حتی ممکنه هزینه تمام شده ساخت اپلیکیشن یا خدمات جانبی دیگر بوده که هزینه ثبت را جبران کرده و برای شما رایگان ثبت انجام میشود.

توجه : مورد بوده که طراحی اپلیکیشن با قیمت های خیلی ارزان انجام شده و در آن اپلیکیشن نس از مدتی تبلیغاتی اجباری نمایش داده شده است، و حتی مورد گزارش شده که اپلیکیشن توسط شرکت هایی ثبت شده و پس از مدتی که تعداد بازدید و دانلود اپلیکیشن زیاد شده، اکانت به فروش گذاشته شده جهت تبلیغات در تصاویر اسکرین شات ها و …

ثبت اپلیکیشن ها در 2 نوع اکانت انجام میشه، اکانت های اختصاصی به نام شما و اکانت های خود اپ پاش

مزایای ثبت در اکانت های اختصاصی این بوده که امکان دسترسی کامل به اپلیکیشن ها و پاسخ به دیدگاه ها و آمار اپلیکیشن را دارید اما در اکانت های اپ پاش دسترسی محدود بوده است.

معایت ثبت در اکانت های اختصاصی این است که بررسی و مشکلات مربوط به اکانت و حتی امنیت اکانت توسط کاربر  خیلی از مواقع اصلا بررسی نمیشه، یا اینکه برخی از مارکت ها هزینه اشتراک سالانه دارند و یا اینکه قوانین جدید اعمال میکنن و در اکانت های اپ پاش تمام این موارد رسیدگی و رایگان میباشد.

حتی گاهی کاربری برای دانلود یکی از اپ های ثبت شده در اکانت اپ پاش مراجعه کرده، با دیدن اپ شما، ممکن است اپ شما را مشاهده کرده و نصب کند.

تعرفه های ثبت اپلیکیشن در مارکت

لینک صفحه ( اینجا ) برای خدمات و تعرفه های ثبت اپلیکیشن در مارکت های سیب اپ، سیبچه، آی اپس، اناردونی، کافه بازار، مایکت و …

تخفیف ثبت در مارکت 

کاربرانی که اپلیکیشن های خود را توسط اپ پاش ساخته اند، برای ثبت 2 تا مارکت به بالا 50% تخفیف جهت ثبت دارند.

آپدیت اپلیکیشن در مارکت ها

جدا از ثبت ممکنه بعدا بخواین آپدیتی هم داشته باشید که مراحل اپدیتی هم واستون انجام میشه (مثلا 6 ماه دیگه میخواین تغییرات بدین توی تصاویر داخل مارکت یا یک نسخه جدید دارین میخواین اپدیت بدین ) اینم واستون انجام میشه.

 

نکته پایانی

تمام اپ های وردپرسی اپ پاش که 100% نیتیو هستن قابل ثبت روی مارکت بوده و فقط باید طبق قوانین و شرایط مارکت ها اقدام به ثبت و تایید کنند.

 

از اینکه اپ پاش را انتخاب کرده اید و در کنار ما هستید از شما سپاسگزاریم.

تلفن تماس : 05191013310
واتساپ، تلگرام، روبیکا : 09909579730